dagen

Kunde inte skriva igår, eller kunde och kunde. Jag orkade inte p.g.a jag var sjuk och hemma från skolan så jag låg mest i sängen,och vilade upp mig. Iallafall så idag var jag på skolan.  Första lektionen var jag tvungen att sitta och försöka rädda mitt eget liv, medans jag satt och hade test.  Iallafall,kanske chill dag idag? slutade typ halv 1, eller 1 någonting. Men min fösta buss går 14.20. Så, först drog jag,Hanna&Joanna på charlies och han i kassan typ surade på mig, för att jag råkade bläddra igenom en bloggtidning jag läste ju lixom inget? Sedan gick vi tillbaka till skolan och satt och degade på där, med några. Sedan drog Hanna hem med några från hennes by. Och jag och Joanna satt kvar och väntade.  Nu ska jag snart hoppa in i dushen,så jag åtminstonde känner mig lite fräsh. Jag tror jag ska till skolan imorgon också. Ganska dryg dag imorgon,men jag får försöka stå ut. För efter skolan blir det nog stan med Joanna & några fler kanske.
bjuder på en bild som jag tog när jag var i malmö, kanske inte den bästa bilden, men har lite bildbrist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0