-

Skolan har gått i några veckor nu.. Snart en månad?
Shiet, det känns som en evighet, snart lov?
Aja, har ledigt på månag iaf, så det ska väl bli skönt, trots allt är det bara en dag..
Var hos tandläkaren idag, inga hål! Men måste fixa andra saker,som plast tex.
Slapp sista lektionen då, Fysik!
Halvklass, så jag får ledigt på onsdag också, på fysik lektionen. Sjukt nice faktiskt!
Slutar ganska så tidigt imorgon,så jag får se om de blir en sväng till stan imorgon.
Annars blir det nog att vara med någon trevlig person.
Nu blir det sängdags tror jag, jag vet ovanligt tidigt för min del.
Men jag vet inte vad jag ska göra uppe ändå?
Sitter ändå bara i min säng och lyssnar på musik och trycker i mig lite frukter.
Så nu har jag ont i magen! Har lite saker att fundera ut just nu, så det är nog bäst att jag går och lägger mig.
Vill vakna i bra tid imorgon så..
Bildbrist btw!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Tja<3 Fina DU!<3

Krammizzar



Btw fin blogg<3

2009-09-14 @ 20:53:58
Postat av: Alexandra

Älskar jackan du har där :D

2009-10-17 @ 16:35:43
URL: http://alexandraella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0