Hur tråkigt får man ha?

Sitter här och gör absolut ingenting, väntar på att dagen ska ta slut. Så jag kan vakna upp imorgon, och dra till skolan.
Okey! Kanske inte..?
Men då får man träffa vissa underbara personer.
Har så sjukt tråkigt, vet inte vad jag ska göra. Behöver städa rummet, men jag vet inte om jag orkar. Måste göra läxan, Nej! Jag orkar inte men, jag måste ju. Måste sköta skolan, iallafall försöka!
Iallafall, klockan 8 börjar ju idol, så då blir det iallafall att se på det. Och sen fängslad (om det hette så) kl 9.
Var på stan för några dagar sedan, på håltimmen med Joanna. Vi kikade in på Ginatricot och självklart så kom jag ut med en tunika/klänning! En rosa faktiskt. Rätt så gullig. Ni får se den ngn gång, då jag är riktigt snäll! Sedan blev det en sväng in på kicks, och då hittade jag en "tuperings" borste som jag köpte.
Försöker nu att skicka bilder från mobilen till datorn via bluetooth, men så oteknisk som jag är så vet jag inte om jag klarar det!


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* hihihi, okai ! :)

2009-10-02 @ 00:55:30
URL: http://haidis.se/
Postat av: Jeanette

Det var länge sedan du uppdaterade nu. Hoppas inte att du har slutat blogga. Jag gillar att läsa din blogg!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-13 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0