frisyr

Har varit inne och kollat på lite frisörbloggar. Alltså dom som är frisörer som har blogg, och skriver om frisyrer,vad som är bra & dåligt för håret! Jag tycker det är super bra, att dom delar med sig via en blogg.
Jag skulle vilja göra om mitt hår ganska mycket. För det första färgen? Mitt hår är typ orange? En sak har jag kommit på, jag måste klippa mig så snart som möjligt. Det jag har tänkt fixa är min uppklippning, jag har länge haft uppklippt hår. Men på sistonde hade jag tänkt att det skulle få "växa ihop" med det andra håret. Men nej! Jag känner att jag behöver uppklippt för att få till volymen. Sedan skulle jag nog vilja fixa luggen. Inte raklugg. men snedlugg, som jag också hade förut, men som jag lät växa ut.  Ett problem som jag har, är att mitt hår aldrig växer.

hittade en bild på en frisyr som jag tyckte var ganska nice, dock. inget som jag skulle kunna ha, skulle bara förstöras av min våldsamhet, haha nej! Nu skojar jag. Men att ha luggen sådära i ögonen, är nog ingen höjdare för mig? Jag skulle bara bli galen. Och vad säger min mor om att håret hänger i  ögonen? Det gillas inte av henne.


Kommentarer
Postat av: DIANA

FIN BLOGG! :)

2009-09-02 @ 20:43:03
URL: http://mizzdii.blogg.se/
Postat av: DIANA

FIN BLOGG! :)

2009-09-02 @ 20:43:19
URL: http://mizzdii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0