tummed ned & tummen upp.


* FINNAR!

Åh! Jag hatar finnar, just nu känns det som om hela jag är täckt av finnar, jag hatar speciellt att ha finnar vid näsan, det gör så fruktansvärt ont, och det är så sjukt fult! Finnar Nej tack!

*BVÄN-KOMPISAR

kompisar, eller rättare sagt bästavänner som kommer och går, som byter mellan ex. 3 st olika. Man känner sig inte säker vid sånna! Visst att vara bra kompisar är okej,eller att ha flera bästavänner? Men inte att strunta i dem 2 andra då, är inte OK!

*JOBBIGA LEKTIONER & LÄRARE

Ja, som texten. Jobbiga lektioner som är kanske 100 minuter det hatas! Speciellt tråkiga lektioner som teknik? Visst alla lektioner är tråkiga, men teknik är ett expempel for me. Sedan lärarna som inte fattar någonting i vissa sitvationer,Hallå,Jag förstår inte? Men hallå såhära.. blablabla, jag fattar fortfarande inte? BLABLABLA.

* ATT KÄNNA SIG FIN!

att känna sig fin, eller att man duger? Hur underbart är det inte? Inga finnar, och sånt. mmm,det gillas!

*KOMPISAR

kompisar, som låter en vara precis som den är. Som inte de där ska du ha,de där ska du göra, o.s.v. kompisar som man har hur kul som helst med, underbart!

* HÅLTIMMAR,SOVMORGON & KORTA DAGAR

sovmorgon, är underbart. Jag menar inte 10 minuter nu? Men kanske minst en timma? men jag väljer nog helldre att sluta tidigt än sovmorgon. Fast de bror ju på,att sova ut ngn timma extra på morgon, är super härligt. Men att ha långa dagar, är jobbigt! Håltimmar, 2 timmar? De sitter fint, att träffa vänner,snacka,dra ner på stan. Yes, det gillas upp till 100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0