plugget och sjuklingen.

Kom hem för ett tag sedan, varit i plugget och ja, det man gör där är väl att plugga? Så exakt det har jag gjort. Men kände mig inte alls så frisk. Vet egentligen inte varför jag for till skolan imorse, har ju känt mig lite sjuk i helgen, men igår tänkte jag, nog måste de vara över jag har ändå haft det sedan i torsdags förra veckan? Bestämde mig för att åka och fara om det blev för mycket, men sedan när jag satt i bussen, fick jag världens hostattacker, och började tänka;
Varför for jag till skolan?
De lugnade ner sig ett tag, och sedan andra lektionen. Hostattacker, jag tänkte, ändå inte så långt till lunch jag klarar mig väl till efter lunch och håltimmen. Det gick väl bra, så jag och sally lånade Signe & Rebeccas cyklar och drog ner till stan. Hon köpte en mössa, och jag köpte leggings. Bild kommer senare någon gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0