Hundvakt idag!

Jag är hundvakt idag, till en as snäll hund! Vi har nyss varit ute, och brorsan hängde med. Nu ligger hon här bredvid mig och sover! Blir ju lite lek&bus idag. Senare ikväll ska jag till min pappa som fyller 40 år idag. Och imorgon är det min tur, men jag fyller 13. Iförrgår till igår,sov jag i stugan. Fick presenter av mormor&morfar,eftersom dom inte  kan komma imorgon. Sedan for vi till min lillebrors farmor och då fick jag en present till! Hörde även att jag fått present av min farfar. Jag vet redan va det är, det är inte svårt att lista ut, samma varje gång nästan! 500:- eller presentkort. Men oftast kontant, så nu har jag redan fått 900:- sammanlagt! Och min födelsedag, har inte kommit än?;) Hundvakt imorgon också, och sedan på onsdag också.. Ojoj, känns som det är skola snart? Fast det är det ju. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga?
Ny skola,Ny klass,Nya människor,skåp,för mke läxor, tider att passa,lektioner att orka sitta på,nya lektioner?, hel svåra saker! Hoppas allt ska gå bra ändå.  Foton kommer senare, har inga. Och sitter på "familjedatorn".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0