hemma igen!

Har inte bloggat på ett tag, men det är för att jag har varit i Malmö. Har inte haft tillgång till någon dator där så mycket. Eller jo några gånger har det ju hänt! Iallafall, i Malmö blev de shopping,bad och massa annnat!
Shoppingen  visar jag upp någon annan gång, eftersom jag är hos min mor nu. Och har laddat över bilderna i datorn hos pappa. Men idag är det Torsdag,right? Jag tror det iallafall.. En vecka kvar till skolan? En vecka kvar till högstadiet.. På Tisdag fyller jag år, tror jag? Och på Måndag,Tisdag och Onsdag är jag hundvakt, till världens sötaste hund och dessutom är den hur liten som helst. den är några månader bara? Nu börjar jag uppdatera mer, för nu är jag ju hemma!
Lägger in lite bilder sedan Malmö, de få som jag har iaf..

jag och ny tröjan

bron från malmö över till danmark.

jag med nytt linne.

Drog nyss upp pasiernerna(eller hur de nu stavas) och solen skiner, in med mig i duschen,på med kläderna och solbrillorna och ut i den härliga värmen! Man måste ju ta vara på tiden, vars har riktiga sommaren tagit vägen? Ja precis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0