hej igen.



Har inte uppdaterat på  1 vecka och 6 dagar! Men skolan har börjat, och det har varit en massa..
Ny skola, de gick väldigt bra faktiskt, helt underbara människor! Känns verkligen som om jag har känt dom hur länge som helst, och gått i samma klass som dom hur många år som helst! Känns bara helt underbart. Jag har ju dessutom fyllt år, vad jag har fått och sådära får ni se senare.. Har lite problem just nu med att föraöver lite bilder från mobilen, jag vet inte exakt hur man gör, om jag ska vara helt ärlig.
Igår var det grillfest! Ojojoj, säger jag bara! Fast okej, jag somnade vid 11 tiden? Jag bara sloknade, medans dem andra kom hem vid 03.30. Fick höra senare allt som hade hänt under natten, haha. Hur det kan gå asså? Tänker inte gå in på några detaljer. Har hur jävla ont i huvet som helst nu asså, vet inte om jag ska till skolan imorgon! Jag är sjuk! Får se om jag orkar upp imorgon.

på bild är Signe jag, och linnea!

undvik gärna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0